NOVATURAS
Nesen skatītie
Vēlmju saraksts
Novatours novērtējums

Mēs saprotam, ka ziņas par koronavīrusa izplatīšanos var būt satraucošas gadījumā, ja plānojat savu atvaļinājumu. Mēs esam apkopojuši aktuālāko informāciju, noderīgākās saites, kā arī apkopojuši ceļotāju biežāk uzdotos jautājumus, lai nodrošinātu mierīgāku atvaļinājumu. Mēs ceram, ka šie ieteikumi palīdzēs sagatavoties atvaļinājumam un ceļot droši.

Kurš nolemj uz kurām valstīm ir droši ceļot?

Par valstīm uz kurām uz laiku nav ieteikts ceļot paziņo Ārlietu ministrija. Ministrija aicina Latvijas iedzīvotājus rūpīgi izvēlēties ceļojuma galamērķi un sagatavoties ceļojumam, kā arī ievērot piesardzību, uzturoties ārvalstīs.

Lai rūpētos par ceļotāju drošību mēs aktīvi sekojam atbildīgo iestāžu - Ārlietu ministrijas, Veselības ministrijas, Valsts patērētāju tiesību aizsardzības centra ieteikumiem. Mēs arī aktīvi kontaktējamies ar mūsu partneriem ārzemēs un gidiem.

Vai varu mainīt ceļojumu?

Atpūtas ceļojumi

Pērkot atpūtas ceļojumu, par papildus maksu variet iegādāties pakalpojumu “Gold Flex” ar kura palīdzību būs iepējams mainīt - datumu, ceļojuma ilgumu, viesnīcu, istabas tipu, ceļojuma virzienu un / vai sezonu:

  • Papildu pakalpojumu var izmantot, ja līdz ceļojumam atlicis vairāk nekā 28 dienas, savukārt, eksotiskajiem ceļojumiem 42 dienas.


Šis papildu pakalpojums piemērojams uz visiem „NOVATOURS” vasaras un ziemas sezonas organizētajiem ceļojumiem, izņemot slēpošanas tūres.

Sīkāka informācija:

  • Mainot ceļojuma datumu, ilgumu, viesnīcu, istabas tipu, virzienu un / vai sezonu, brauciena cenu pārrēķina saskaņā ar cenām un nosacījumiem, kas piemērojami izmaiņu veikšanas dienā;
  • Maiņas noteikumi neattiecas uz slēpošanas tūrēm;
  • Maršruta maiņa ir iespējama tikai tad, ja ir pieejami citi datumi / laiki / viesnīcas, lidojumu pieejamība utt.;
  • Ceļotāju skaitu un personas (viņu vārdus) mainīt nedrīkst.

“Zelta elastīgais ceļojums”

Rezervējot ceļojumu iepriekš, pakalpojums "Zelta elastīgais ceļojums" noteikti Jums noderēs! Ja līdz ceļojumam atlicis vairāk nekā 28 dienas (eksotiskajiem ceļojumiem 42 dienas), Jums ir iespēja izmantot papildu pakalpojumu „Zelta elastīgais ceļojums”, kas dod iespēju mainīt datumu, viesnīcu, numura tipu, uzturēšanās ilgumu vai virzienu.

  • Ērti, var veikt izmaiņas rezervācijā (datums, viesnīca, numura tips, uzturēšanās ilgums vai virziens)
  • Šis papildu pakalpojums piemērojams uz visiem „NOVATOURS” vasaras un ziemas sezonas organizētajiem ceļojumiem, izņemot slēpošanas tūres.

Pakalpojuma cena 15,00 Eur par personu.

Sīkāka informācija:

  • Mainot ceļojuma datumu, ilgumu, viesnīcu, istabas tipu, virzienu un / vai sezonu, brauciena cenu pārrēķina saskaņā ar cenām un nosacījumiem, kas piemērojami izmaiņu veikšanas dienā;
  • Maiņas noteikumi neattiecas uz slēpošanas tūrēm;
  • Maršruta maiņa ir iespējama tikai tad, ja ir pieejami citi datumi / laiki / viesnīcas, lidojumu pieejamība utt.;
  • Ceļotāju skaitu un personas (viņu vārdus) mainīt nedrīkst.
  • Izmaiņu veikšana var tikt atteikta, ja vairs nav pieejamas lidmašīnas biļetes un/vai pieprasītā viesnīca.
  • Izmantojot pakalpojumu „Zelta elastīgais ceļojums”, gadījumā, ja alternatīvais ceļojums ir dārgāks, nekā sākotnējā pasūtījumā, būs jāsedz arī cenas starpība.

Es drīz plānoju ceļot. Vai apskates objekti netiks slēgti?

Pašlaik apskates objekti slēgti galvenokārt var būt Itālijā, taču, tur mēs pašlaik neveicam lidojumus. Visās citās valstīs tūrisms norit kā ierasts, un apskates objekti ir atvērti ceļotājiem. Mēs aktīvi kontaktējamies ar mūsu ārvalstu partneriem, kā arī ar mūsu gidiem.

Vai es saņemšu atmaksu par atcelto ceļojumu?

Ikviens, kurš plāno ceļot uz Ķīnu, Dienvidkorejas pilsētām Tegu un Čeongdo Itāliju, Japānu, Singapūru vai Irānu, saskaņā ar Valsts patērētāju tiesību aizsardzības centra ieteikumiem var mainīt vai atcelt ceļojuma plānus pavisam un saņemt visu samaksāto naudu. Uz visiem pārējiem braucieniem attiecas standarta līguma noteikumi, un klientiem jāvēršas pie sava ceļojumu aģenta, no kura tiek iegādāts ceļojumu.

Kā tūrisma operators aizsargā mani pret koronavīrusu?

Mēs nepārtraukti sekojam līdzi Ārlietu ministrijas, Valsts patērētāju tiesību aizsardzības centra, Pasaules Veselības organizācijas, Slimību profilakses un kontroles centra sniegtajai informācijai un ieteikumiem. Tāpat arī esam nemitīgā saziņā ar saviem ārvalstu partneriem.

Klientu drošība mums ir pirmajā vietā un mēs dodamies tikai uz drošiem galamērķiem.

Savukārt ceļojuma laikā mūsu partneri rūpējas par papildu higiēnas iespējām transporta līdzekļos (autobusos un lidmašīnās) un izmitināšanas vietās.

Kā es varu sevi pasargāt ceļojuma laikā?

Ceļojuma laikā mēs iesakām ievērot Pasaules Veselības organizācijas ieteikumus - bieži mazgājiet rokas, izvairieties no kontakta ar slimiem cilvēkiem, ievērojiet pārtikas higiēnu, neaiztieciet seju ar rokām, nepieskarieties savvaļas dzīvniekiem un valkājiet aizsargmaskas.

Ja Jums ir drudzis, klepus un apgrūtināta elpošana, nekavējoties sazinieties ar ārstu. Ja atgriežaties no vīrusa skartajiem apgabaliem, ieteicams 14 dienu laikā uzraudzīt, vai nerodas simptomi, kas līdzīgi saaukstēšanās gadījumiem - drudzis, klepus, apgrūtināta elpošana. Ja šādi simptomi ir konstatēti, nekavējoties sazināties ar veselības aprūpes speciālistiem.

Kurš uzņemas atbildīju, ja ceļojuma laikā mani ievieto karantīnā?

Ja ceļojuma laikā esat nonācis karantīnas situācijā, izvērtējot konkrēto situāciju, par visām izmaksām atbildību uzņemamies mēs.

Iespējamās izmaiņas dažās lidostās

Paaugstinātas drošības labad dažu valstu lidostas veic papildu pasākumus - ceļotājiem var lūgt pārbaudīt temperatūru, ir ieviestas veselības uzraudzības sistēmas. Lielākā daļa šo pārbaužu ir paredzēta ceļotājiem, kas atgriežas no vīrusu uzliesmojumiem, bet tie var notikt arī citās valstīs.

Kādu apdrošināšanu ir vērts iegādāties pirms ceļojuma?

Personīgā miera labad un drošības sajūtai mēs iesakām iegādāties ceļojuma apdrošināšanu gan ar veselības apdrošinājumu, gan iespēju mainīt ceļojuma plānus.

Vispieprasītākie apdrošināšanas veidi: medicīniskie izdevumi, nelaimes gadījumi un neparedzētas izmaiņas ceļojumu plānos. Lai uzzinātu īpašus apdrošināšanas noteikumus, jums jāsazinās ar savu apdrošināšanas kompāniju, tūrisma operatoru vai ceļojumu aģentūru - visērtāk ir iegādāties apdrošināšanu kopā ar ceļojumu.

Mēs iesakām saistībā par visiem veselības aprūpes jautājumiem ceļojuma laikā, vērsties pie apdrošināšanas kompānijām. Viņi izskaidros, kā rūpēties par savu veselību ceļojuma laikā vai gadījumos, ja nepieciešama palīdzība.

Kādas ir manas, kā ceļojumu pakalpojuma lietotāja, tiesības?

Ceļotāju tiesības aizsargā Valsts Patērētāju aizsardzības Centrs. Saskaņā ar tā ieteikumiem, ikviens, kurš plāno ceļot uz Ķīnu, Dienvidkoreju, Itāliju, Singapūru, Japānu vai Irānu, var mainīt vai atcelt ceļojumu un saņemt naudas atmaksu.

Uz visiem citiem ceļojumiem attiecas standarta līguma noteikumi. Vairāk var uzzināt, vēršoties pie sava tūrisma aģenta.

Kāda ir atšķirība, ceļojot ar tūroperatoru vai patstāvīgi?

Ceļojot ar tūroperatoru jūs varat būt daudz mierīgāks, jo par jums atbild un rūpējas ceļojumu organizators. Ārkārtas gadījumu novēršanai tūroperatoriem ir veikti uzkrājumi neparedzētām situācijām. Tūroperatori ir atbildīgi par visu ceļojuma organizēšanas procesu un rūpējas par ceļotājiem no izlidošanas līdz atgriešanās laikam.

Ar ko atšķiras tūroperators no tūrisma aģentūras?

Tūroperators ir atbildīgs par visu ceļojuma plānošanas un organizēšanas procesu, kā arī par tūristiem, kas ceļo. Savukārt, ceļojuma aģentūra, galvenokārt, nodarbojas ar ceļojumu pārdošanu. Ja esat iegādājušies ceļojumu no tūrisma aģentūras, noteikti pārbaudiet, ar kuru tūroperatoru jūs lidosiet, kā arī var sazināties ar tūroperatoru un pārbaudīt savu rezervāciju.