NOVATURAS
Nesen skatītie
Vēlmju saraksts
Novatours novērtējums
Sīkdatnes iestatījumi

Ceļotāju drošība ir mūsu prioritāte, tāpēc mēs aktīvi sadarbojamies ar partneriem, lai noskaidrotu aktuālāko informāciju. Tiem klientiem, kas šobrīd gaida savas ieplānotās brīvdienas, piedāvājam informāciju par drošības pasākumiem, kas tiek piemēroti lidostās, lidojumu un transfēru laikā, kā arī viesnīcās. Aktuālākā un papildu informācija tiks izvietota un atjaunināta šeit, mūsu mājas lapā. Pirms ceļojuma mēs iesakām pārbaudīt drošības prasības tās viesnīcas oficiālajā mājas lapā, kuru dodieties apmeklēt.

Drošības nodrošināšana Tenerifē

Pirms došanās uz Tenerifi:

  • Visiem pieaugušajiem un bērniem, kas ir vecāki par 6 gadiem, 72 stundu laikā (bet ne vairāk) pirms ierašanās Tenerifes lidostā jāveic COVID-19 PCR tests un jāuzrāda negatīvs testa rezultāts;
  • Nav atļauts izbraukt vai iebraukt salā, izņemot tūristus, kam ir negatīvs COVID-19 PCR tests un rezervēta viesnīca (drukāts viesnīcas rezervācijas vaučeris).* Tūristiem tiks liegta iebraukšana Tenerifē, ja netiks uzrādīts viesnīcas rezervācijas vaučeris vai kāds no zemāk nepieciešamiem dokumentiem.
  • Visiem tūristiem, kas dodas uz Tenerifi, ir obligāti vismaz 48 stundas iepriekš pirms iebraukšanas valstī jāaizpilda veselības veidlapa vietnē: https://www.spth.gob.es/ un sniegt ceļotāja personisko informāciju, jānosauc valstis, kuras ceļotājs apmeklējis pēdējo 14 dienu laikā. Aizpildot veidlapu tiks iegūts QR kods, kas vēlāk būs jāuzrāda lidostu veselības kontroles punktos.
  • Lūdzu, ņemiet vērā, ka, aizpildot veselības veidlapu Tenerifē, ir jānorāda tās viesnīcas adrese, kurā plānojat uzturēties Tenerifē. Viesnīcu adreses var atrast ŠEIT vai jautāt savam ceļojuma aģentam.
  • Pirms lidojuma uz Tenerifi visiem tūristiem ir jāaizpilda un jāizdrukā veidlapas, kas atrodas ŠEIT (TFS form 1 / TFS form 2). Veidlapas ir jāņem līdzi ceļojumā. SmartLynx veidlapa (2 eksemplāros) ir jāaizpilda pirms došanās uz lidostu (latviski ŠEIT, angliski ŠEIT)

Atgriežoties no Tenerifes:

  • Atgriežoties no Tenerifes klientiem jāievēro Slimību profilakses un kontroles centra noteikumi, t.i. jāievēro 10 dienu pašizolācija.
  • Visām personām pirms ieceļošanas Latvijā jāaizpilda anketa ar apliecinājumu, ka, ierodoties Latvijā, ievēros valstī noteiktos epidemioloģiskās drošības pasākumus. Apliecinājumā jānorāda savs vārds, uzvārds, personas kods, kontakttālrunis saziņai un faktiskās dzīvesvietas adrese, kurā būs sasniedzama, kā arī valstis un izbraukšanas datumi, kurās persona uzturējusies pēdējo 14 dienu laikā pirms ierašanās Latvijā. Attiecīgo veidlapu jāaizpilda šeit: https://www.covidpass.lv/ 
  • Lai palielinātu epidemioloģisko drošību starptautiskajos pārvadājumos un mazinātu Covid-19 infekcijas ievešanu Latvijā, Ministru kabinets ir pieņēmis lēmumu, ka, sākot ar 15. janvāri, ierodoties Latvijā, gan ar pasažieru pārvadājumiem, gan personisko transportlīdzekli, būs jāuzrāda apliecinājums par negatīvu Covid-19 testu, kas veikts ne ilgāk kā pirms 72 stundām. Noteikti arī izņēmuma gadījumi, kad tests pirms ieceļošanas Latvijā nav jāveic: bērniem līdz 11 gadu vecumam, personām, kas ir vakcinētas pret Covid-19, pārvadātāju darbiniekiem un apkalpes locekļiem, jūrniekiem, kas dodas uz vai no savas darbavietas, tranzīta pasažieriem, kuri nepamet lidlauka kontrolējamo zonu, diplomātiskā korpusa pārstāvjiem. Detalizēta informācija pieejama ŠEITNo 25. janvāra Latvijā varēs ieceļot, uzrādot tikai PCR negatīvu Covid-19 testu, vairāk informācijas ŠEIT

    Svarīgi: Ja persona ierodas Latvijā ar automašīnu, tad būs jāuzrāda apliecinājums par negatīvu Covid-19 testu pat, ja viņš/viņa apstājas tikai degvielas uzpildes stacijā!

COVID-19 TESTA NOSACĪJUMI ceļojot uz Tenerifi:

Lai reģistrētos COVID PCR (Polymerase chain reaction) testam, ir izstrādāts vienots tālruņa numurs (8303), ar kuru zvanot jūs varat pieteikties testa veikšanai. Ja jums ir kādi jautājumi vai neskaidrības par testu vai rezultātiem, varat zvanīt uz informatīvo tālruni 8345. Piesakoties testam, norādiet, ka testa rezultāts jums nepieciešams angļu valodā. 

Piesakieties testam, tiklīdz esat rezervējis savu ceļojumu, lai jūs varētu iepriekš pieteikties testa veikšanai un būtu laiks to izdarīt laikā, bet ne vairāk kā 72 stundas pirms ierašanās Tenerifē (t.i., ja līdz ierašanās Tenerifes lidostā ir atlikušas vairāk nekā 72 stundas un jūs esat veicis testu, tas nebūs derīgs). Tūristam jānovērtē laika starpība starp valstīm. Sertifikātam jābūt oriģinālam. 

Lūdzu, ņemiet vērā, ka ar ģimenes ārsta nosūtījumu COVID-19 PCR tests ir bez maksas, bet bez nosūtījuma tiek piemērota maksa.

SVARĪGI:

  • Dodoties uz COVID-19 PCR testu līdzi jāņem personu apliecinošs dokuments.
  • Analīžu rezultāti tiks nosūtīti uz e-pastu.
  • Testa rezultāti angļu valodā jāpieprasa pieraksta laikā (ne visas labratorijas to piedāvā)
  • Testa veikšanas vietā labratorijai jānorāda, ka testa rezultātā nepieciešams norādīt:• Ceļotāja vārds uzvārds • Pases vai ID numurs •Testa veikšanas laiks un datums • Labratorijas identifikācija un kontaktinformācija • Izmantotā testa veikšanas tehnika
  • Testa rezultāti ir jāņem ceļojumā līdzi drukātā veidā.
  • Testa derīguma termiņš sākas ar testa veikšanas brīdi (72h laikā pirms ierašanās Tenerifes lidostā / tūristam jānovērtē laika starpība starp valstīm), pat ja tas tiek paziņots nākamajā dienā.
  • Bērniem, kas ir juanāki par 6 gadiem, nav jāveic COVID -19 tests

Piedāvājam apskatīt divas analīžu nodošanas vietas:

“Centrālā labratorija” - Rīgā un visā Latvijā https://www.laboratorija.lv/covid-19.html 

  • Darba dienās 8.00-20.00
  • Sestdienās un svētku dienās 9.00-15.00
  • Svētdienās 9.00-12.00
  • pierakstīties elektroniski: analizes@laboratorija.lv 
  • Piedāvājam analīžu rezultātus tulkot angļu un krievu valodā!
  • E.Gulbja laboratorija - jāpierakstās uz vizīti pa telefonu 67801112

vai caur mājas lapu: https://www.egl.lv/koronavirusa-2019-ncov-noteiksana/ 

ŠEIT iespējams apskatīt karti, kurā norādītas analīžu nodošanas vietas

*ATJAUNOTĀ INFORMĀCIJA (17.12.2020.) !
IEROBEŽOJUMI (var tikt mainīti no Spānijas valdības puses).
• Nav atļauts izbraukt vai iebraukt salā, izņemot tūristus, kam ir negatīvs COVID-19 PCR tests un rezervēta viesnīca (drukāts viesnīcas rezervācijas vaučeris) vai cilvēkus, kuru ģimene / pastāvīgā dzīvesvieta atrodas Tenerifē, ievērojot noteikumus par COVID -19 PCR testu, kā arī viņiem jāiesniedz dzīvesvietas pirkuma / īres līguma pierādījums.
• Komandantstunda no plkst. 22:00 līdz 06:00 no rīta, izņemot Ziemassvētku vakaru un Jaungada nakti – komandantstunda sākas no plkst. 00:30.
• Tenerifes iedzīvotāji nevar tikties ar citām personām sabiedriskās vai privātās telpās, ja viņi nedzīvo kopā, tas ir, ja viņi nav no vienas mājsaimniecības.
• Ieteikums - nepārvietoties starp pašvaldībām; 
• Sabiedriskie pasākumi - festivāli, dejas brīvā dabā, parādes, sapulces utt., kuru laikā nevar pienācīgi kontrolēt dalībnieku skaitu un drošības noteikumus, tiks aizliegti. 
• Svētku brīvdienās - 24., 25., 31. decembrī un 1. janvārī - maksimālais cilvēku skaits grupā (maks. 2 mājsaimniecības) - līdz 6 cilvēkiem, bērni līdz 6 gadu vecumam šajā skaitā nav iekļauti.

PAPILDU IEROBEŽOJUMI TENERIFES KŪRORTOS LĪDZ 20. decembrim (var tikt mainīti no Spānijas valdības puses).

  • Viesnīcas noslogojums nedrīkst pārsniegt 33%.
  • Iekštelpās jāievēro 2 metru drošs attālums, kā arī 2m attālums starp galdiem restroānos, pie galda drīkst sēdēt ne vairāk kā 4 personas.
  • Nav atļauts smēķēt āra terasēs, izklaides vietās, atpūtas telpās, restorānos un kafejnīcās.
  • Pludmalēs tiek ierobežots cilvēku skaits (1 cilvēks uz 4 kv.m).
  • Pludmalē var atrasties grupas līdz 4 cilvēkiem, izņēmums – vienas ģimenes locekļi.
  • Cilvēkiem, kuri nedzīvo kopā, jāievēro minimālā drošības distance pludmalē - 2 metri, kamēr viņi nelieto sejas maskas.
  • Komandstunda no plkst. 22:00 līdz 06:00 no rīta, izņemot Ziemassvētku vakaru un jaungada nakti - no plkst. 00:30

PAPILDU IEROBEŽOJUMI TENERIFES KŪRORTOS 2020.12.23-2021.01.10 ( (var tikt mainīti no Spānijas valdības puses).

  • Maksimālais cilvēku skaits grupā ir 6 cilvēki, bērni līdz 6 gadu vecumam šajā skaitā nav iekļauti.
    Svētku brīvdienas - 24., 25., 31. decembrī un 1. un 6. janvārī - maksimālais cilvēku skaits grupā (maks. 2 mājsaimniecības) - līdz 6 cilvēkiem, bērni līdz 6 gadu vecumam šajā skaitā nav iekļauti.
  • Sākot ar 23.decembri un līdz 10.janvārim no plkst. 1:00 līdz 6:00 tiks ierobežota cilvēku pārvietošanās.
  • Pasākumi - festivāli, dejas brīvā dabā, parādes, kuru laikā nevar pienācīgi kontrolēt dalībnieku skaitu, tiks aizliegti. Jebkuriem citiem masu pasākumiem nepieciešama iepriekšēja atļauja.
  • Sejas maska jālieto visās sabiedriskajās telpās
  • Aizliegts atrasties ārā ārpus viesnīcas no plkst. 22:00 līdz 06:00 no rīta.

Ar visiem ierobežojumiem un noteikumiem Tenerifes kūrortos lūdzam iepazīties ŠEIT. Atgādinām, ka noteikumi visu laiku mainās. Aicinām sekot līdzi Spānijas oficiālo iestāžu norādījumiem par drošības pasākumiem Tenerifes salā. 

Informācija tiem, kas atgriežas Latvijā

No 12. oktobra visām personām pirms ieceļošanas Latvijā jāaizpilda anketa ar apliecinājumu, ka, ierodoties Latvijā, ievēros valstī noteiktos epidemioloģiskās drošības pasākumus. Apliecinājumā jānorāda savs vārds, uzvārds, personas kods, kontakttālrunis saziņai un faktiskās dzīvesvietas adrese, kurā būs sasniedzama, kā arī valstis un izbraukšanas datumi, kurās persona uzturējusies pēdējo 14 dienu laikā pirms ierašanās Latvijā.
Attiecīgo veidlapu jāaizpilda šeit: https://www.covidpass.lv/

Tiem, kuri ierodas Latvijā no visvairāk skartajām valstīm, kur saslimstības rādītājs 14 dienās nepārsniedz Latvijas 14 dienu rādītāju, nav jāveic pašizolācija uz 10 dienām.

Lai palielinātu epidemioloģisko drošību starptautiskajos pārvadājumos un mazinātu Covid-19 infekcijas ievešanu Latvijā, Ministru kabinets ir pieņēmis lēmumu, ka, sākot ar 15. janvāri, ierodoties Latvijā, gan ar pasažieru pārvadājumiem, gan personisko transportlīdzekli, būs jāuzrāda apliecinājums par negatīvu Covid-19 testu, kas veikts ne ilgāk kā pirms 72 stundām. Noteikti arī izņēmuma gadījumi, kad tests pirms ieceļošanas Latvijā nav jāveic: bērniem līdz 11 gadu vecumam, personām, kas ir vakcinētas pret Covid-19, pārvadātāju darbiniekiem un apkalpes locekļiem, jūrniekiem, kas dodas uz vai no savas darbavietas, tranzīta pasažieriem, kuri nepamet lidlauka kontrolējamo zonu, diplomātiskā korpusa pārstāvjiem. Detalizēta informācija pieejama ŠEIT No 25. janvāra Latvijā varēs ieceļot, uzrādot tikai PCR negatīvu Covid-19 testu, vairāk informācijas ŠEIT

Svarīgi: Ja persona ierodas Latvijā ar automašīnu, tad būs jāuzrāda apliecinājums par negatīvu Covid-19 testu pat, ja viņš/viņa apstājas tikai degvielas uzpildes stacijā!

Drošības nodrošināšana Kiprā

  • Visiem tūristiem, kas ceļo uz Kipru obligāti vismaz 24 stundas iepriekš pirms iebraukšanas valstī jāaizpilda elektronisko Kipras lidojuma karti. Lai iegūtu šo lidojuma karti, jums ir jāizveido lietotāja konts vietnē: https://cyprusflightpass.gov.cy/ un jānorāda ceļotāja personīgā informācija, jāatzīmē valstis kuras esat apmeklējis pēdējās 14 dienās, kā arī jāapstiprina tas, ka pēdējo 72 stundu laikā ceļotājam nav bijuši COVID-19 raksturīgi simptomi. Ja informācija ir pareizi aizpildīta, tad tiks nosūtīts apstiprinājums ar Kipras lidojuma karti un cita svarīga informācija. Visi saņemtie dokumenti jāuzrāda pie izlidošanas vārtiem Latvijā un pēc ierašanās Kiprā.
  • Lūdzu, ņemiet vērā, ka reģistrēšanās laikā ir jānorāda viesnīcas adrese Kiprā, lai iegūtu Kipras lidojuma karti. Visas Kipras viesnīcu adreses ir norādītas ŠEIT
  • Kipras lidostā nejauši izvēlētiem pasažieriem var veikt COVID-19 testus. Kipras valdība ir apņēmusies rūpēties par visiem ceļotājiem, kuriem uzturēšanās laikā ir pozitīvi rezultāti, kā arī par viņu ģimenes locekļiem un radiniekiem. Valdība segs izmitināšanas, pārtikas, dzērienu un zāļu izmaksas.
  • Visu jaunāko informāciju par drošu ceļošanu varat atrast vietnē www.novatours.lv Pirms ceļojuma iesakām pārbaudīt drošības prasības galamērķa viesnīcas oficiālajā vietnē.
  • Reģistrācija Kipras lidojuma kartei - https://cyprusflightpass.gov.cy/ 

Kipras varas iestādes no 09.11.2020. Latviju ir iekļāvušas valstu saraksta B kategorijā, un tūristiem, kas ierodas no Latvijas uz Kipru, ir jāuzrāda NEGATĪVS COVID - 19 (koronavīrusa) tests angļu valodā , kas veikts ne ātrāk kā 72 stundas pirms ceļojuma. Ceļotāju veselība un drošība ir mūsu galvenā prioritāte. Tāpēc mēs esam apkopojuši nelielu informāciju par to, kā pirms došanās uz Kipru var veikt COVID-19 testu un kādi nosacījumi ir jāievēro.

COVID-19 TESTA NOSACĪJUMI ceļojot uz Kipru:

Lai reģistrētos COVID testam, ir izstrādāts vienots tālruņa numurs (8303), ar kuru zvanot jūs varat pieteikties testa veikšanai. Ja jums ir kādi jautājumi vai neskaidrības par testu vai rezultātiem, varat zvanīt uz informatīvo tālruni 8345. Piesakoties testam, norādiet, ka testa rezultāts jums nepieciešams angļu valodā.

Piesakieties testam, tiklīdz esat rezervējis savu ceļojumu, lai jūs varētu iepriekš pieteikties testa veikšanai un būtu laiks to izdarīt laikā, bet ne ātrāk kā 72 stundas pirms ceļojuma (t.i., ja līdz ceļojumam ir atlikušas vairāk nekā 72 stundas un jūs esat veicis testu, tas nebūs derīgs).

Lūdzu, ņemiet vērā, ka ar ģimenes ārsta nosūtījumu COVID-19 tests ir bez maksas, bet bez nosūtījuma tiek piemērota maksa (45–53 eiro).

SVARĪGI:

      • Dodoties uz COVID-19 testu līdzi jāņem personu apliecinošs dokuments.
      • Analīžu rezultāti tiks nosūtīti uz e-pastu.
      • Testa rezultāti angļu valodā jāpieprasa pieraksta laikā (ne visas labratorijas to piedāvā)
      • COVID-19 negatīvs testa rezultāts nepieciešams tikai personām no 12 gadu vecuma.
      • Aizpildot Kipras lidojuma karti (https://cyprusflightpass.gov.cy/) pirms ceļojuma, testa rezultāts būs jāpievieno pielikumā.
      • Testa rezultāti ir jāņem ceļojumā līdzi drukātā veidā.
      • Testa derīguma termiņš sākas ar testa veikšanas brīdi (72h pirms ceļojuma), pat ja tas tiek paziņots nākamajā dienā.

Piedāvājam apskatīt divas analīžu nodošanas vietas:

“Centrālā labratorija” - Rīgā un visā Latvijā https://www.laboratorija.lv/covid-19.html 

      • Darba dienās 8.00-20.00
      • Sestdienās un svētku dienās 9.00-15.00
      • Svētdienās 9.00-12.00
      • pierakstīties elektroniski: analizes@laboratorija.lv 
      • Piedāvājam analīžu rezultātus tulkot angļu un krievu valodā!

E.Gulbja laboratorija - jāpierakstās uz vizīti pa telefonu 67801112

ŠEIT iespējams apskatīt karti, kurā norādītas analīžu nodošanas vietas

Drošības nodrošināšana Sicīlijā (SiciliaSiCura četri soļi)

Tūrists plāno savu ierašanos Sicīlijā

Plānojot savu ceļojumu uz Sicīliju vai veicot tā rezervāciju (lidojums, vilciens, prāmis, kuģis), tūrists apmeklē interneta vietni SiciliaSiCura.com un uzsāk reģistrācijas procedūru.

Veicot reģistrāciju svarīgākais ir norādīt plānotā ceļojuma ierašanās datumu. Pēc reģistrēšanās uz e-pastu tiks nosūtīts ziņojums ar norādījumiem par reģistrācijas procesa pabeigšanu. Noklikšķinot uz saņemtās saites 48 stundu laikā, reģistrētais lietotājs tiek novirzīts uz vietni kurā nepieciešams izveidot paroli.

Plānotajā ierašanās dienā Sicīlijā lietotājs saņems e-pastu ar SiciliaSiCura interneta vietnes lietošanas noteikumiem.

Tūrists ierodas Sicilijā

Ierodoties Sicīlijā, tūristam jāveic reģistrācija izmantojot SiciliaSiCura.com interneta vietni.Tūrists vietnē izmantojot savus reģistrēšanās datus sniedz Reģionālajam Veselības dienestam (RHS) informāciju par savu veselības stāvokli: šādi rīkojoties, RHS iepazīstas ar ceļotāja veselības stāvokli.

SVARĪGI: Lai izmantotu SiciliaSiCura pakalpojumu un visas tā funkcijas, tūristam (un viņa viedtālrunim) ir jāatrodas Sicīlijā. Tas ir priekšnoteikums, lai RHS piedāvātu vislabāko iespējamo palīdzību uzturēšanās laikā Sicīlijā. Ja ceļotājam nav viedtālruņa, kam pieejams internets, viņs var reģistrēties, izmantojot speciālu bezmaksas tālruņa numuru. Ceļotājs uz savu telefonu katru dienu saņems paziņojumus, atgādinot, kā rīkoties, ja viņam rodas simptomi, kas saistīti ar Covid-19.

Atrodoties Sicīlijā tūristam parādās COVID-19 simptomi

Ja, tūristam atrodoties Sicīlijā sāk parādīties simptomi, kas saistīti ar Covid-19, ceļotājam par to ir nepieciešams ziņot RHS, izmantojot SiciliaSiCura mājas lapu. Drošības apsvērumu dēļ tūristam var tikt piedāvāts daļīties ar savas viedierīces atrašanās vietu, lai RHS tiktu informēts par personas atrašanās vietu un saņemtu informāciju par tuvāko medicīnisko iestādi. SiciliaSiCura interneta vietnē tiks sniegta informācija par to kā rīkoties turpmāk, kā arī tiks izsniegti kontakti, kurus izmantot, lai izsauktu palīdzību - bezmaksas tālrunis 800 45 87 87!

Tūrists pamet Sicīliju

Pēc tam, kad tūrista uzturēšanās Sicīlijā ir beigusies, ceļotājs var izrakstīties no SiciliaSiCura interneta vietnes. Pēc tam tūrista dati tiek neatgriezeniski dzēsti. Gadījumā, ja tūrists vēlas atteikties no interneta vietnes abonēšanas, to var arī izdarīt, dodoties uz lietotnes iestatījumiem Settings→ Unsubscribe. Gadījumā, ja ceļotājs nākotnē atgriezīsies Sicīlijā, būs nepieciešama jauna reģistrācija.

Atceries: Tūristu dati tiks glabāti tikai 16 dienas no izbraukšanas datuma ("izrakstīšanās"), un pēc tam tos neatgriezeniski dzēsīs no sistēmas. Tas nozīmē, ka, pat, ja tūrists aizmirsīs atrakstīties, viņas dati tik un tā tiks izdzēsti.

SVARĪGI

Lai izmantotu SiciliaSiCura, personai jābūt vecākai par 18 gadiem, bet kontu var izveidot vecāks vai mentors.

Lai reģistrētu cilvēkus, kas jaunāki par 18 gadiem, viņiem jābūt saistītiem ar grupas līdera profilu, kuru var aktivizēt ikviens, kas vecāks par 18 gadiem.

Lai reģistrētu ģimenes locekļus, kuri ir jaunāki par 18 gadiem, jums tie jāsaista ar personu, kas vecāki par 18 gadiem, kurā tiek atzīmēts, ka tūrists lido kopā ar grupu vai ģimeni. Pietiek, ja ģimenes locekļus piesaista tikai vienam "Group Leader" profilam, kas var būt viens no vecākiem.

Lai reģistrētu cilvēkus ar invaliditāti, kuri noteiktu iemeslu dēļ paši nevar izveidot profilu, ir nepieciešams tos saistīt ar “Group Leader” profilu, kuru var aktivizēt ikviens, kas vecāks par 18 gadiem.

Lai iegūtu papildinformāciju, varat:

  • nosūtīt e-pastu uz helpdesk@siciliasicura.com
  • zvanīt uz bezmaksas tālruni 800 45 87 87
  • iepazīties ar lietotāja rokasgrāmatu ŠEIT

Kur lejuplādēt programmu:

Drošības nodrošināšana Grieķijā

Iespējams, var tikt piemēroti izlases veida testi uz Covid-19 vīrusu, ierodoties valstī. Tūristiem, kuriem tiks veikti testi, būs jāpaziņo viesnīcas recepcijā, ka viņiem tika veikts tests uz Covid -19 un būs  jāpaliek savā sākotnēji rezervētajā viesnīcas numuriņā, līdz tiks paziņoti testa rezultāti. Ģimenes locekļiem vai personām kas mitinās vienā numuriņā, pirms rezultātu saņemšanas ir jāveic pašizolācija. Pārbaudes rezultāti būs jāgaida līdz 24 stundām, tikai personas kurām tests bijis pozitīvs tiks informētas. Ja testa rezultāts uz Covid-19 vīrusu būs pozitīvs, tūristam tiks noteikta 14 dienu karantīna noteiktās viesnīcās katrā galamērķī. 

Personām, kuras neievēros pašizolāciju (līdz testa rezultātu saņemšanai 24 st.laikā), var tikt uzlikts naudas sods EUR 5000 apmērā, saskaņā ar Grieķijas oficiālo iestāžu noteikto kārtību.

  • Visiem tūristiem, kas plāno doties uz Grieķiju no 2020. gada 9. jūlija līdz 31. oktobrim, vismaz 24 stundas pirms ierašanās ir jāaizpilda pasažieru meklētāja veidlapa (Passenger Locator form - PLF), (tomēr, iesakām klientiem veidlapu aizpildīt jau iepriekš!!!).. Veidlapā jābūt informācijai par izbraukšanas vietu, iepriekšējo vizīšu ilgumu citās valstīs un uzturēšanās adresi Grieķijā.
  • Lūdzu, ņemiet vērā, ka adresēm, kas norādītas Pasažieru meklētāja veidlapā (PLF), jābūt pilnīgām, norādot pasta indeksu un galamērķa reģionu Grieķijā ir jānorāda grieķu valodā: Krēta - Kriti, Rodas sala - Notio Aigaio. Informāciju par bērniem (līdz 18 gadu vecumam) aizpilda vienā no vecāku PLF formām.
  • ŠEIT atrodams pilns Rodas salas viesnīcu saraksts ar adresēm, nepieciešamības gadījumā, lūdzam sazināties ar savu ceļojuma aģentu, kurš Jums palīdzēs veidlapu aizpildīt!
  • ŠEIT atrodams pilns Krētas viesnīcu saraksts ar adresēm, nepieciešamības gadījumā, lūdzam sazināties ar savu ceļojuma aģentu, kurš Jums palīdzēs veidlapu aizpildīt!
  • Pēc veidlapas aizpildīšanas ceļotājam tiek piešķirts QR kods, kuru nepieciešams uzrādīt drukātā veidā vai mobilajā tālrunī. QR kods uz e-pastu tiek atsūtīts naktī pirms lidojuma. Informējam, ka lidostā obligāti būs jauzrāda QR kods, ja tas netiek uzrādīts, tiek liegta iekāpšana!
  • Personām, kuras ieceļo valstī bez QR koda piemēro naudas sodu 500,00 EUR apmērā un uz vietas būs jāaizpilda PLF veidlapa.
  • Pasažieru identifikācijas veidlapu varat aizpildīt šeit: https://travel.gov.gr/ 
  • Obligāta veselības pārbaude nav jāveic mūsu organizētajos braucienos uz Krētu un Rodas salu. Taču, ierodoties Grieķijā, testu var veikt nejauši izvēloties ceļotāju lidostā.
  • Drošības protokoli Grieķijā viesus pieņem tikai licencētas viesnīcas, kas darbojas saskaņā ar Grieķijas Tūrisma ministrijas sagatavoto drošības protokolu, kuru var atrast ŠEIT.
  • Pirms ceļojuma iesakām pārbaudīt jaunāko informāciju par ceļošanas ierobežojumiem Eiropas Komisijas tīmekļa vietnē, kurā sniegta informācija arī latviešu valodā: https://reopen.europa.eu/lv 
  • Grieķijas lidostās obligāti jāvalkā aizsargmaskas kā arī jāievēro atbilstošs distancēšanās attālums starp citām personām. Par šo noteikumu neievērošanu var tikt piemērots naudas sods 150 EUR apmērā, ko piemēro Grieķijas varas iestādes.
  • Grieķijā pēc pusnakts (24.00) visi bāri un restorāni tiek slēgti.


Drošības nodrošināšana Bulgārijā

  • Visiem tūristiem, kas dodas uz Bulgāriju, ir jāaizpilda veidlapa, kuru varat lejupielādēt ŠEIT. Dokumentu iesākam aizpildīt jau iepriekš, vai arī variet to izdarīt ierodoties Burgasas lidostā.
  • Dodoties uz Bulgāriju vai no tās, nav nepieciešams veikt veselības pārbaudi.
  • Bulgārijā viesus pieņem tikai licencētas viesnīcas, kas darbojas saskaņā ar Bulgārijas Tūrisma un veselības ministriju izdotajām drošības vadlīnijām, kuras atrodamas ŠEIT.
  • Pirms ceļojuma iesakām pārbaudīt jaunāko informāciju par ceļošanas ierobežojumiem Eiropas Komisijas tīmekļa vietnē, kurā sniegta informācija arī latviešu valodā: https://reopen.europa.eu/lv

Drošības nodrošināšana Tunisijā

Papildus dokumenti lidojumam uz Tunisiju

Tūristiem, kas ceļo no tām valstīm kas iekļautas “Zaļajā sarakstā” (ar maziem saslimstības rādījumiem), nav nepieciešams veikt īpašas procedūras. Taču, pirms ierašanās lidostā ir nepieciešams aizpildīt zemāk pievienoto veidlapu un drukātā veidā to ņemt līdzi.

Veidlapu skatīt ŠEIT.

Drošības nodrošināšana viesu uzņemšanas, transfēra un ekskursiju laikā:

  • Visi darbinieki (autovadītāji, gidi u.t.t.) nēsā aizsargmaskas.
  • Tūristiem obligāti jānēsā sejas aizsargmaska transfēra, ekskursiju laikā, atrodoties ārpus telpām un vietās kur apgrozās daudz cilvēku.
  • Apkalpojošais personāls (autovadītāji, gidi u.t.t.) nēsā līdzi spirtu saturošus dezinfekcijas līdzekļus.
  • Viesiem būs pieejama roku dezinfekcija, iekāpjot autobusā, kas obligāti ir jāizmanto.
  • Ikvienam ir jāievēro drošs attālums (vairāk kā 1m) ierodoties Tunisijā, bagāžas nodošanas laikā, transfēra laikā kā arī ekskursiju laikā.
  • Ikvienam ieteicams ievērot drošu attālumu kafejnīcās, restorānos un veikalos.
  • Gidi ir nodrošināti ar mobilajām austiņām un skaļruņiem ekskursiju laikā, lai tiktu nodrošināta droša distance grupās vairāk nekā 15 cilvēki, ja tas ir iespējams.
  • Tūristu skaits autobusos ierobežots līdz 50% , tādējādi nodrošinot vismaz 1m attālumu starp pasažieriem.
  • Transportlīdzekļos kuros ir 7 vai mazāk sēdvietas, tiek nodrošināta 50% ietilpība, izņemot ģimenes, kas ir no vienas mājsaimniecības.
  • Tiek nodrošināta transportlīdzekļa vēdināšana un pilnīga dezinfekcija pirms un pēc katra pakalpojuma.

Drošības nodrošināšana viesnīcās:

  • Viesnīcas noslogojums nedrīkst pārsniegt 50%, kā arī viesnīcas rūpējas par higēnas prasību ievērošanu.
  • Inficēšanās gadījumā viesnīca nodrošina atsevišķus numuriņus.
  • Ierodoties viesnīcā tiek nodrošināta bagāžas dezinfekcija (dezinficē bagāžas virsmas).
  • Viesnīcā tiek pārbaudīta tūristu temperatūra, izmantojot bez kontakta termometru (gadījumā, ka tūristam temperatūra ir lielāka 38 ° C, tad tūrists netiks ielaists viesnīcā un tiks informēts veselības dienests).
  • Viesnīca nodrošina roku dezinfekcijas līdzekļus pie ieejas durvīm, recepcijā, pie lifta, katrā viesnīcas stāvā, kā arī koplietošanas telpās un pie ieejas tualetēs.
  • Viesnīcas teritorijās tiek nodrošināts viena metra attālums starp viesiem (izvietoti informatīvi marķējumi uz grīdas).
  • Viesnīcas nodrošina viesu personas datu reģistrāciju tiešsaistē.
  • Lifta izmantošana viesnīcās tiek ierobežota līdz 2 personām. (Tas neattiecas uz vecākiem un bērniem).
  • Viesnīcā tiek nodrošināts informatīvs materiāls par drošības un higiēnas noteikumiem. Informatīvais materiāls var būt papīra vai digitālā formā.
  • Viesnīcu koplietošanas tualetēs ir atslēgti elektroniskie roku žāvētāji.
  • Tiek nodrošināta koplietošanu telpu tīrīšana un dezinfekcija vismaz reizi 30 minūtēs.
  • Viesnīcu numuriņi tiek sterilizēti un vēdināti 3h pirms jaunu viesu uzņemšanas.
  • Bāros un kafejnīcās jāievēro 2,5 metru drošs attālums starp galdiem, pie galda drīkst sēdēt ne vairāk kā 4 personas.
  • “Viss iekļauts” ēdināšanas tipam tiek atceltas pašapkalpošanās iespējas, ēdienu pasniedz apkalpojošais personāls.
  • Restorānu noslogojums nedrīkst pārsniegt 50%. Restorānos starp galdiņiem ir vismaz 2,5 metri liels attālums, un pie viena galda nedrīkst sēdēt vairāk kā 4 personas. (Tas neattiecas uz vecākiem un bērniem).
  • Restorānos galda salvetēm jābūt tikai vienreizlietojamām.
  • Viesnīcās tiek ierobežots peldētāju skaits atbilstoši baseina ietilpībai (1 peldētājs uz 3 kv.m).
  • Peldbaseinus aizliegts izmantot riska grupās pakļautiem cilvēkiem (vecāka gadu gājuma personas, grūtnieces un ar hroniskām slimībām slimojošas personas).
  • Peldbaseinos tiek palielināts hlora daudzums.
  • Jāvievēro vismaz 1 metra attālums starp guļamkrēsliem un / vai sauļošanās krēsliem ap baseinu vai pludmalē.
  • Viesnīcas dod priekšroku fiziskām aktivitātēm brīvā dabā. Tūristiem jāievēro drošs attālums sporta zālēs un bērnu rotaļu laukumos. Atpūtas centros tiks pārbaudīta ķermeņa temperatūra ar bezkontakta termometru, paaugstinātas temperatūras gadījumā persona netiks ielaista atpūtas centrā.
  • Viesnīcās ir uzstādītas pedāļu tipa atkritumu tvertnes, kas domātas aizsarglīdzekļu (masku, cimdu) izmešanai.

Video materiāls par Tunisijas drošības noteikumiem ŠEIT.

Plašāka informācija par drošības noteikumiem ŠEIT.

Drošības nodrošināšana lidostā, lidojuma un transfēra laikā

VISPĀRĒJIE NOTEIKUMI

  • Lietojiet medicīniskās sejas maskas, nodrošiniet to pareizu lietošanu un izmešanu, un nomainiet tās ik pēc 4 stundām (ja nav norādīts citādi)
  • Ievērojiet distanci no citiem (1,5 metri)
  • Regulāri mazgājiet rokas vismaz 20 sek. ar ziepēm un ūdeni vai, ja tas nav pieejams, izmantojiet uz spirta bāzes veidotu roku dezinficēšanas šķīdumu
  • Šķaudot vai klepojot aizklājiet muti un degunu ar salveti vai saliektu elkoni
  • Ierobežojiet tiešu kontaktu ar virsmām un cilvēkiem
  • Esiet laipni cits pret citu — tas ir vienīgais veids, kā tiksim galā ar šo situāciju

PIRMS DOŠANĀS UZ LIDOSTU

  • Pirms došanās uz lidostu ir obligāti jāiepazīstinās ar ziņojumu par drošu ceļošanu, kuru varat atrast ŠEIT. Šim ziņojumam ir jābūt pievienotam pie biļetes/ceļojuma apstiprinājuma. Papildu informācija par drošiem ceļojumiem ar aviokompāniju SmartLynx ir atrodama ŠEIT
  • Pirms lidojuma obligāti jāaizpilda angļu un latviešu valodā sagatavoti dokumenti (divi eksemplāri), un tie jāglabā pie sevis līdz ceļojuma beigām (sākot no izbraukšanas Rīgas lidostā). Vienu no eksemplāriem nodosiet aviosabiedrībai, kad ieradīsieties lidostā. Veidlapa atrodama ŠEIT
  • Aviokompānija SmartLynx Airlines ir atbildīga par pasažieru drošību saskaņā ar Starptautiskās gaisa transporta asociācijas (IATA) ieteikumiem un drošības protokolu, kas atrodams ŠEIT
  • “1.pielikums” un “2.pielikums” ir dokumenti, kas ir jāaizpilda saskaņā ar Latvijas Republikas Ministru kabineta pieņemtajiem noteikumiem:
  • Personai, kura pērk biļeti/ceļojumu, ir jāapliecina, ka viņš/viņa ir izlasījis noteikumus, un par tiem paziņos visiem citiem līdzbraucējiem vai personām, kurām viņš/viņa iegādājās biļetes.
  • Sīkāku informāciju par aptaujām un papildu dokumentiem meklējies pie sava aģenta
  • SVARĪGI!!! Pirms ceļojuma dokumentu (biļetes, apstiprinājuma utt.) izsniegšanas tūrisma aģentūras darbiniekam jāpārliecinās, ka tūristi ir izlasījuši un apstiprinājuši SmartLynx Airlines pieņemtos noteikumus. Tas ietver arī pārdošanu tiešsaistē aģentūras vietnē. Pretējā gadījumā tūristam tiek liegta iekāpšana lidmašīnā, un par to ir pilnībā atbildīga ceļojumu aģentūra.
  • Nedodieties uz lidostu, ja uz jums attiecas kāda no veselības stāvokļa aptaujā norādītajām situācijām
  • Ņemiet vērā, ka ielidošanas un izlidošanas laikā lidostas terminālī jāatrodas tikai ceļotājiem. (Vienīgās personas, kurām vēl pieļaujams atrasties terminālī, ir personas, kas pavada vai sagaida citus, kuriem nepieciešama palīdzība, — personas ar ierobežotām pārvietošanās spējām vai nepavadītu nepilngadīgo)
  • Izlasiet attiecīgās lidsabiedrības veselības drošības informatīvos materiālus
  • Pārbaudiet, vai jums ir pietiekami daudz medicīnisko sejas masku un dezinficēšanas līdzekļu ceļojumam
  • Pārliecinieties, ka esat atlicinājis pietiekami daudz laika ceļojumam, tostarp visām pārbaudēm lidostā

LIDOSTĀ

  • Ja ir kādas neskaidrības vai jūtaties neērti, vērsieties pie darbiniekiem (viņu pienākums ir palīdzēt šajā situācijā)
  • Esiet gatavi termogrāfijai lidostā
  • Ievērojiet redzamās barjeras vai zīmes, kas norāda uz distancēšanas prasībām
  • Reģistrējiet savu bagāžu, kad iespējams
  • Uzturoties lidostā, visiem ceļotājiem, izņemot bērnus līdz 7 gadu vecumam, obligāti jāvalkā medicīniskā maska. Ieeja lidostas terminālī ir atļauta tikai pasažieriem maskās, uzrādot iekāpšanas karti vai rezervācijas apstiprinājumu.
  • Lidosta aicina rūpīgi ievērot prasību valkāt masku visā uzturēšanās laikā lidostā. Īpaši masku lietošana tiks kontrolēta vietās, kur ir apgrūtināti ievērot fizisko distanci.
  • Ja pasažieris ir ieradies lidostā bez maskas, tās var iegādāties vairākās vietās gan pie ieejas, gan arī pašā terminālī.
  • Ceļotāji arī aicināti lidostā pastiprināti ievērot roku higiēnu un visur, kur tas ir iespējams, ievērot fizisko distancēšanos.
  • Ierobežojiet lidostu telpu apmeklēšanu. Sagaidītājiem un pavadītājiem ieeja lidostas terminālī nav atļauta. Aicinām uz lidostu doties tikai tad, ja pasažierim nepieciešama īpaša palīdzība nokļūšanai no/uz lidostu. Pasažieriem ar pārvietošanās grūtībām lidostā ir iespējams saņemt PRM pakalpojumu.
  • Detalizētākā informācija par epidemioloģiskajiem drošības pasākumiem ir pieejama šeit: https://www.riga-airport.com/covid-19-biezak-uzdotie-jautajumi 

LIDMAŠĪNĀ

  • Ja ir kādas neskaidrības vai jūtaties neērti, vērsieties pie salona apkalpes (viņu pienākums ir palīdzēt šajā situācijā)
  • Lidojuma laikā lietojiet medicīniskās sejas maskas un noņemiet tās tikai brīdī, kad izejat no galamērķa lidostas
  • Nepieciešamības gadījumā lidojuma laikā masku var nomainīt un izmest speciālā vienreizējās lietošanas maisiņā (jautājiet apkalpei nepieciešamības gadījumā).
  • Vērojiet salona drošības demonstrāciju, lai zinātu, kas notiek jūsu lidojuma laikā
  • Ierobežojiet atsevišķu gaisa padeves sprauslu izmantošanu

NOTEIKUMU NEIEVĒROŠANAS GADĪJUMĀ VAR TIKT ATTEIKTA IENĀKŠANA LIDOSTAS TERMINĀLĪ VAI ATTEIKTA IEKĀPŠANA (ATCELTS CEĻOJUMS).

DROŠĪBAS NODROŠINĀŠANA TRANSFĒRA LAIKĀ

  • Transfērā no lidostas uz viesnīcu un no viesnīcas uz lidostu pasažieriem un autovadītājam ieteicams valkāt aizsargmaskas un ievērot higiēnas normas.
  • Lai ceļošana būtu drošāka un atbilstoša higiēnas standartiem, ikvienam tūristam, kas ierodas Portugālē, Grieķijā un Bulgārijā, mūsu partneri “MTS Globe” transfēra laikā nodrošinās kvalitatīvas sejas aizsargmaskas. Tādējādi, padarot ceļošanu drošāku un mierpilnāku.

Drošības nodrošināšana viesnīcās

Galvenie noteikumi:

  • Viesnīcām drošības nodrošināšanai ir vajadzīgas atbildīgo valsts iestāžu atļaujas.
  • Viesnīcām ir ieteikts izvietot informatīvas skrejlapas ar drošības informāciju, kas tulkotas angļu, franču un vācu valodās.
  • Viesnīcās neielaiž nepiederošas personas, kas nav viesnīcas viesi.
  • Lifta vietā ieteicams izmantot kāpnes.
  • Viesnīcas personālam jāievēro higiēnas prasības (bieža roku mazgāšana), jāatrodas vismaz metra attālumā no klientiem, jāizvairās no rokasspiediena un fiziska kontakta.
  • Pēc ceļotāja pieprasījuma viesnīcai jānodrošina individuālie aizsardzības līdzekļi (maskas, cimdi).
  • Viesnīcu reģistratūras tiek bieži dezinficētas.
  • Visas viesnīcas numuru atslēgu kartes tiek dezinficētas.
  • Dezinfekcijas šķidrumi ir pieejami visās sabiedriskajās telpās, pie katras ieejas un izejas.
  • Lai saglabātu drošu attālumu, mēbelēm viesnīcās, piemēram, reģistratūrā, jābūt izvietotām tā, lai atstātu pēc iespējas vairāk vietas, lai saglabātu pareizu attālumu, gaidot rindā.
  • Koplietošanas tualetes, liftus, durvju rokturus, margas, telefonus, datoru tastatūras un citas bieži lietojamas virsmas tīra un dezinficē vismaz reizi stundā.
  • Viesnīcām jānodrošina pieejamo istabu skaits, ja nepieciešams izolēt ar vīrusu inficētu personu.
  • Katrai viesnīcai saskaņā ar BDAR ir jāsaglabā informācija par personālu un visiem viesiem viesnīcā, lai varētu identificēt COVID-19 gadījumu.

Apkalpošana numuriņā:

  • Lai telpas varētu rūpīgi iztīrīt, dezinficēt un vēdināt, izbraukšanas un reģistrēšanās periods var norisināties ilgāku laiku kā parasti. Precīza reģistrēšanās un izrakstīšanās informācija tiks sniegta pirms ceļojuma.
  • Istabu tīrīšanas biežums tiek samazināts, lai samazinātu tiešu kontaktu starp viesnīcas viesiem un personālu.
  • Palagi, spilvendrānas un dvieļi tiek mainīti tikai pēc viesu individuāla pieprasījuma.
  • No istabām ir noņemti mazāk būtiski priekšmeti - ēdienkartes, žurnāli u.t.t..
  • Televizora un gaisa kondicioniera pultis ir ievietotas vienreizējās lietošanas iepakojumos.

Restorāni un kafejnīcas:

  • Mēs iesakām dezinficēt rokas, ieejot un izejot no restorāniem un kafejnīcām.
  • Viesnīcas restorāni un bāri nodrošina ieteikto attālumu starp galdiem, lai klienti varētu sēdēt 1,5 m attālumā.
  • Ierobežots cilvēku skaits pie viena galda - atļauts ne vairāk kā 4 cilvēku grupas, ierobežojums neattiecas uz ģimenes locekļiem.
  • Dvieļi, galdauti un galda piederumi, pat, ja tos nelieto, tiek ievietoti vienreizējās lietošanas iepakojumos.
  • Bufetes veida ēdieni ir atļauti, bet tikai tad, ja ēdiens ir novietots aiz caurspīdīgas barjeras un to pasniedz darbinieks, kurš valkā masku un cimdus. Pašapkalpošanās un tieša viesu saskare ar ēdienu ir aizliegta.
  • Grieķijā pēc pusnakts (24.00) visi bāri un restorāni tiek slēgti.

“All inclusive”:

  • All-inclusive ēdināšanas veids ir iespējams, taču ēdienu nepieciešams izvietot aiz caurspīdīgas barjeras, un tas jāpasniedz viesnīcas darbiniekiem, kuri valkā masku un cimdus.

Bērnu rotaļu laukumi:

  • Bērnu rotaļu laukumos ir jāievēro distance un higiēnas normas.
  • Rotaļu laukumos tiek ierobežots bērnu skaits, bet ierobežojumi neattiecas uz ģimenes locekļiem.
  • Lai iegūtu papildu informāciju, sazinieties ar viesnīcu.

SPA centri:

  • Viesnīcas SPA zonās ir atļauti tikai iepriekš reģistrēti viesi.
  • SPA viesiem un personālam ir jāuztur droša distance.
  • Lai iegūtu sīkāku informāciju, sazinieties ar servisa personālu.

Baseini un pludmales:

  • Viesnīcu viesiem ir atļauts izmantot baseinus, bet ierobežotam cilvēku skaitam.
  • Sauļošanās gultas gan pludmalē, gan pie baseiniem novieto 2 m attālumā starp vienu un otru.
  • Sauļošanās gultas, krēslus, galdus, saulessargus ieteicams pārklāt ar viegli dezinficējamiem materiāliem un dezinficēt tos pēc katra viesa.

Akvaparki:

  • Akvaparku izmantošana ir atļauta ievērojot drošu distanci.

Pasākumi:

  • Ieteicams pasākumus organizēt ārpus telpām un ievērot drošu distanci starp dalībniekiem.

Ceļojuma vaučeris

Valsts iestāžu apstiprināts vaučeris ir alternatīva tiem klientiem, kuru lidojumi tika atcelti pandēmijas ierobežojumu dēļ, un vēlas atlikt ceļojumu uz vēlāku periodu. Vaučeri iespējams saņemt visiem ceļotājiem, kuriem bija noslēgts komplekso tūrisma pakalpojumu līgums un kuriem šis līgums tika atcelts Covid-19 infekcijas izplatības radītās ārkārtējās situācijas izsludināšanas dēļ Latvijas Republikā vai nepārvaramas varas apstākļu dēļ ceļojuma galamērķī saistībā ar Covid -19 infekcijas izplatību (ceļojumi, kuri tika atcelti pēc NOVATOURS iniciatīvas, sākot ar 29.02.2020.). Lūdzu, sazinieties ar savu ceļojumu aģentu, lai Jums izsniegtu vaučeri.

Kāpēc izvēlēties ceļojuma kuponu?

    • Izmantojot vaučeri, ceļotāji var norēķināties par jebkuru mūsu organizētu braucienu vai tūrisma pakalpojumu - aviobiļetēm, viesnīcām vai citiem papildus pakalpojumiem.
    • Vaučeris nav jāizmanto nekavējoties – tā derīguma termiņš ir 12 mēneši no ārkārtējās situācijas atcelšanas dienas valstī, t.i. LĪDZ 09.06.2021.
    • Vaučeri ir pilnīgi droša alternatīva klientiem, jo uz tiem attiecas apdrošinātāja izsniegta apdrošināšanas polise
    • Ceļotāji var izmantot vaučeri tajā pašā ceļojumu aģentūrā, kur tas tika izsniegts.

Īpašs piedāvājums! Visiem ceļotājiem, kuri izmantos Vaučeru līdz 2020. gada 31. augustam, tiks piešķirta 5% atlaide izvēlētajam atpūtas vai apskates ceļojumam, 3% atlaide - eksotiskam atpūtas braucienam. Norēķinoties ar vaučeru pēc 31. augusta, visiem braucieniem piemēros 3% atlaidi. Atlaides nesummējas. Pēc 01.01.2021. atlaides vairs nav spēkā.